Kreatív kampányok

Kreatív koncepció. Arculat. Kommunikációs irányok. Fotó. Videó. Szöveg. Grafika.

A kreatív kampányok célja, hogy gyorsan és hatékonyan hozzanak releváns érdeklődőket, potenciális vásárlókat.

Válaszd kreatív kampány csomagunkat, ha márkát építesz, vagy specifikus/szezonális termékednek, szolgáltatásodnak szeretnél azonnali figyelmet! A kreatív kampányok célja, hogy gyorsan és hatékonyan hozzanak releváns érdeklődőket, potenciális vásárlókat.

Referencia

Társadalmi célú (TCR)

Pályafutásunk során közel 50 társadalmi célú kampányban működtünk közre.

Social media

Négy szereplőből hármat mi castingoltunk. 3 új reklámarc 3 hét alatt.

Fotó

A rövid, figyelemfelkeltő reklámvideók mellett ötletes fotósorozatokkal is dolgozunk.

Kreatív kampányok előnyei

A kreatív kampányok során készülő szöveges és képi anyagok minden esetben kirívóak, ötletesek, nehéz elmenni mellettük. Fontos, hogy ismerd a vizuális műfajokat és tudj a média platformok között megfelelően választani. Segítségünkkel el tudod dönteni, melyik típusú megjelenés illik leginkább a kommunikálni kívánt termékedhez, szolgáltatásodhoz.

A fogyasztó érdeklődését és vágyát egyaránt felketheted gerillavideók, vírusvideók, libdub klipek, flash mobok, Insta storyk, TikTok videók, mémek, gifek, stb segítségével. Lényegük, hogy rövidek és átütő erejűek legyenek.
Segítségükkel könnyen növelhető a vásárlásra ösztönzés.

Leginkább használt media platformok:
Social media felületek (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, stb), Youtube, Google, Print (molinó, plakát, szórólap, kiajánló, termék katalógus…), komplex sajtókampány, televíziós hirdetések, rádióspotok, podcast.

Kérdése merült fel?

Kérjen visszahívást

Kreatív kampányok menete

Személyes találkozás keretében feltérképezzük a kampány célját, célcsoportját és a kommunikálni kívánt üzenetek alapjait. Megállapodunk a kampányra szánt büdzsé méretében és felhasználási felületeiben. Az információk ismeretében kreatív csapatunk megalkot egy, vagy két markáns alapötletet. A vizuális koncepció közös elfogadása után konkrét javaslatot teszünk a szereplőkre, szövegekre, megjelenésre, valamint a media felületekre is.

A munkát a tervezési fázistól a végső leadásig visszük végig. A filmek forgatásán szívesen vesszük jelenléteteket. Az utómunka során mindig adunk javításra, módosításra lehetőséget.

Amennyiben a megkeresés pillanatában kész koncepciótok van, úgy az alábbi részfeladatokban is számíthattok ránk: kreatív koncepció, arculat, kommunikációs irányok, fotó, videó, szöveg, grafika, hanganyag.

A tartalomszolgáltatás mellett csapatunk vállalja eseti megbízási alapon vagy folyamatosan futtatott online marketing kampányok komplett felépítését és teljesítményoptimalizálását is: Facebook, Instagram, Youtube és Google felületeken, erről kérhettek külön ajánlatot.

Kreatív kampányok munkaidő szükséglete

A kreatív kampányok megalkotásához szükséges idő átlagosan 14-30 nap.
A mérettől és a lefedni kívánt terület bonyolultságától függően ez változhat.

Ezt a szolgáltatásunkat társadalmi célú hirdetések, termékpozícionálás, szolgáltatás bevezetés, márkaépítés, rebranding és kisebb célcsoportok célzott elérése esetén kiemelten ajánljuk.

Kérjen egyedi árajánlatot


Kéretlen levelet, levélszemetet, spam-et nem küldünk!